Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozwiązane Grafika błędy
0
Mam terminal HP T530 Thin Client na AMD GX-215JJ 
Zainstalowałem na nim Xfce Edition. Live działa normalnie ale bez sterowników grafiki - odpala się w 1024x768. Ale po instalacji na dysku wczytują się sterowniki grafiki - widać przez chwilę kursor myszy w FullHD po czym na ekran wskakują śmieci i po sekundzie ekran monitora gaśnie ale system się nie resetuje. 
Jak uruchomię w trybie "awaryjnym" to system startuje w 1024x768 i działa normalnie, ale po resecie i wczytaniu pełnej wersji wszystko zdycha.
Nie znam się na linuksie, co mogę zrobić w tej sytuacji? 
Win11 strasznie muli na tym CPUWink
Jak wymusić(odinstalować?)sterownik grafiki? Potrzebuje komputera tylko do klienta Torrent Transmission, wiec niska rozdzielczość nie przeszkadzała by mi.
0
(29-07-2024, 12:31)Malcerz napisał(a): Mam terminal HP T530 Thin Client na AMD GX-215JJ 
Zainstalowałem na nim Xfce Edition. Live działa normalnie ale bez sterowników grafiki - odpala się w 1024x768. Ale po instalacji na dysku wczytują się sterowniki grafiki - widać przez chwilę kursor myszy w FullHD po czym na ekran wskakują śmieci i po sekundzie ekran monitora gaśnie ale system się nie resetuje. 
Jak uruchomię w trybie "awaryjnym" to system startuje w 1024x768 i działa normalnie, ale po resecie i wczytaniu pełnej wersji wszystko zdycha.
Nie znam się na linuksie, co mogę zrobić w tej sytuacji? 
Win11 strasznie muli na tym CPUWink
Jak wymusić(odinstalować?)sterownik grafiki? Potrzebuje komputera tylko do klienta Torrent Transmission, wiec niska rozdzielczość nie przeszkadzała by mi.
Wygląda na to, że sterownik graficzny, który instaluje się po zainstalowaniu systemu na dysku, powoduje problemy. Możesz spróbować uruchomić system w trybie awaryjnym i wymusić użycie podstawowego sterownika graficznego (np.
Kod:
vesa
lub
Kod:
fbdev
), który powinien działać stabilnie, nawet jeśli rozdzielczość będzie niska.