25-03-2021, 21:34
0
Cześć,
kilka dni temu awarii uległa przeglądarka Chrome. Włączała się, ale była rozpikselowana i nie dało się nic zrobić. Reinstalacja i aktualizacje nie podziałały, więc przesiadłem się na Firefoxa. I tu kolejny problem. Zauważyłem, że po kilku minutach przeglądania sieci zrywa mi połączenie z WiFi (komunikat systemowy jednak się nie pojawia). Wystarczyło jednak rozłączyć się z siecią WiFi i ponownie połączyć, aby dostęp do internetu powrócił. Niestety tylko na chwilę i problem się powtarzał. Stwierdziłem, że to dobry moment na reinstalację systemu.
Przesiadłem się z LM 17 na 20.1, ale niestety problem jest ten sam. Dzieje się tak zarówno na Firefox jak i na Chrome, więc przeglądarka nie ma tu nic do rzeczy. Zapewne problem jest z kartą sieciową.
Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie stabilności połączenia? Jakiś raport błędów - może to jednak problem systemowy a nie sprzętowy?
Na kablu połączenie z siecią jest ok.
kilka dni temu awarii uległa przeglądarka Chrome. Włączała się, ale była rozpikselowana i nie dało się nic zrobić. Reinstalacja i aktualizacje nie podziałały, więc przesiadłem się na Firefoxa. I tu kolejny problem. Zauważyłem, że po kilku minutach przeglądania sieci zrywa mi połączenie z WiFi (komunikat systemowy jednak się nie pojawia). Wystarczyło jednak rozłączyć się z siecią WiFi i ponownie połączyć, aby dostęp do internetu powrócił. Niestety tylko na chwilę i problem się powtarzał. Stwierdziłem, że to dobry moment na reinstalację systemu.
Przesiadłem się z LM 17 na 20.1, ale niestety problem jest ten sam. Dzieje się tak zarówno na Firefox jak i na Chrome, więc przeglądarka nie ma tu nic do rzeczy. Zapewne problem jest z kartą sieciową.
Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie stabilności połączenia? Jakiś raport błędów - może to jednak problem systemowy a nie sprzętowy?
Na kablu połączenie z siecią jest ok.