0
Mamy błąd, który jest efektem "nie uruchamia się":
Reszta ostrzeżeń to raczej osobny temat do analizy lub do zignorowania:
Co ciekawe u mnie jest podobnie, gra nie uruchamia się z powodu "segmentation fault" czyli naruszenia ochrony pamięci:
Temat do dalszej analizy.
Spróbwałem skompilować ponownie kod źródłowy tej gry wg opisu ze strony domowej http://sdl-ball.sourceforge.net/?page=manual.
Spróbowałem również uruchomić na swoim wine-6.0.2 i też się nie uruchamia, tzn. jest na chwilę czarny ekran i tyle.
W logach:
Cytat:Naruszenie ochrony pamięci (zrzut pamięci)coś jest nie tak, w changelogu jest być może wskazówka co do przyczyny.
Cytat:1.01:Może kluczem jest tu ta rozdzielczość ekranu.
Added some code to try and handle segfault on resolution change (that might be caused by sdl reporting a void current resolution).
If resolution change fail, the game will quit, and not write the wrong resolution to config.
Reszta ostrzeżeń to raczej osobny temat do analizy lub do zignorowania:
Cytat:libpng warning: iCCP: known incorrect sRGB profile
libpng warning: iCCP: known incorrect sRGB profile
libpng warning: iCCP: known incorrect sRGB profile
Co ciekawe u mnie jest podobnie, gra nie uruchamia się z powodu "segmentation fault" czyli naruszenia ochrony pamięci:
Kod:
dl-ball
SDL-Ball v 1.02
Directory '/home/dedito/.config/sdl-ball' does not exist, created it.
Directory '/home/dedito/.config/sdl-ball/screenshots' does not exist, created it.
No config file found, using default settings.
libpng warning: iCCP: known incorrect sRGB profile
libpng warning: iCCP: known incorrect sRGB profile
libpng warning: iCCP: known incorrect sRGB profile
Naruszenie ochrony pamięci
Temat do dalszej analizy.
Spróbwałem skompilować ponownie kod źródłowy tej gry wg opisu ze strony domowej http://sdl-ball.sourceforge.net/?page=manual.
Cytat:2.0 Compilingale po uruchomieniu skompilowanej "binarki" efekt było podobny:
The basic requirements for compiling sdl-ball is the following libs AND THEIR DEVELOPMENT FILES:
OpenGL
LibGLU
SDL1.2
SDL-image1.2
SDL-ttf1.2
SDL-mixer1.2
Make, a working C++ compiler and stdlibc++6
To compile, extract the SDL-Ball tarball (since you're reading this I figure you allready did) and cd into the dir.
Type make and press enter.
If you get errors: error: SDL.h: No such file or directory
And you're SURE you have dev libs installed, add -I/usr/include/SDL to CFLAGS in Makefile
Cytat:./sdl-ball
SDL-Ball v 1.03
libpng warning: iCCP: known incorrect sRGB profile
libpng warning: iCCP: known incorrect sRGB profile
libpng warning: iCCP: known incorrect sRGB profile
Naruszenie ochrony pamięci
Spróbowałem również uruchomić na swoim wine-6.0.2 i też się nie uruchamia, tzn. jest na chwilę czarny ekran i tyle.
W logach:
Kod:
wine SDL-Ball.exe
0024:fixme:keyboard:X11DRV_LoadKeyboardLayout L"00000409", 0080: semi-stub! Returning default layout.
0024:fixme:keyboard:X11DRV_LoadKeyboardLayout L"00000415", 0001: semi-stub! Returning default layout.
0024:fixme:wgl:X11DRV_wglChoosePixelFormatARB unused pfAttribFList
$0088:err:rpc:I_RpcReceive we got fault packet with status 0x1c010003
Zasady forum | Poradniki i najczęstsze pytania | 90% odpowiedzi na wszystkie pytania
A imię jego czterdzieści i cztery.
A imię jego czterdzieści i cztery.