17-09-2019, 20:12
0
@magnus, no tak, o takim rozwiązaniu nie pomyślałem 
@yahoob3, dzięki, ale to do scrolla, a ja scrolla nie chcę odwracać, ale w wolnej chwili zbadam tamto rozwiązanie, bo może da się łatwo zaaplikować do osi Y
@rrico, no mam grę która nie odwraca osi Y przy obsłudze kamery, a ja nie umiem się poruszać kamerą jak Y nie jest odwrócony, a na grze mi dość mocno zależy
Jakieś 95% gier zwykle ma opcję odwrócenia osi Y, a tu niestety nie ma, więc sobie wymyśliłem, że sam bym sobie to odwrócił, tyle, że są różne tryby gry, więc co kilka minut potrzebowałbym przełączać się między odwróceniem i "normalnością". Już nawet się zastanawiam czy sobie w C czegoś takiego nie spróbować wystrugać, oczywiście żaden ze mnie programista C, ale jak bym złapał trop, to napisanie takiego czegoś to pewnie kilka linijek kodu.

@yahoob3, dzięki, ale to do scrolla, a ja scrolla nie chcę odwracać, ale w wolnej chwili zbadam tamto rozwiązanie, bo może da się łatwo zaaplikować do osi Y
@rrico, no mam grę która nie odwraca osi Y przy obsłudze kamery, a ja nie umiem się poruszać kamerą jak Y nie jest odwrócony, a na grze mi dość mocno zależy
